Sinirli ve Agresif Demorilize Eden İnsandım Şimdi


Önceleri çok sinirli, geçimsiz, insanları gıcık eden, bundan mutluluk duyan biriydim. Karşımdakinin moralini sıfıra indirmeden rahatlamazdım. Her konuda haklı olmak benim için çok önemliydi. En ufak sıkıntıları bile büyütür, çileden çıkartırdım. Bir gün aldığım kitabın yayınevine mail attım. Onların ne kadar beceriksiz, dikkatsiz ve daha birçok insanın duymak istemediği sözleri belirttim. Ertesi gün firmadan mail geldi.
“Efendim firmamıza yaptığınız katkılarınız için teşekkür ederiz. Hayatınızda başarılar, mutluluklar dileriz. Herşeye rağmen sizin desteğinizi almak isteriz. Teşekkürler …”
Bu mailden sonra şoke olmuştum. Nasıl olurda bana böyle bir mail atmışlardı. O günden sonra yaptığımın farkına vardım. Aslında bana bir ders vermişlerdi. Bundan sonra hayatımdaki karamsarlığı yavaş yavaş kenara bıraktım ve daha ılımlı olsun oldum.
Mevlana ne güzel söylemiş; “Kötülüğe iyilik zordur ama iyilikle kötülük bir olmaz. Sen (kötülüğü) en güzel bir şekilde önle. O zaman seninle arasında düşmanlık bulunan kimse, sanki candan bir dost olur."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar