İlham Veren ve Beynimizden Vurulmuşa Çevirecek Sözler

İlham veren ve beynimizden vurulmuşa çevirecek, yer yerde taşı gediğine vuracak sözleri bulacaksınız. Gününüzü ve hayatınızı aydınlatmanız ümidiyle;

"Sadece gerçekten başarı istediğim zaman asla vazgeçmeyeceğimi biliyorum. Durum ne kadar kötü olursa olsun"

"Hayatınızın sorumluluğunu kabul edin ve ele alın. Hiç kimse gitmek istediğiniz yere götürmeyecek."

"Şansım varken yaptığım şeylerden pişman değilim."

"Zorluklar hayatı ilginç ve yaşanılır kılan anlamlı şeylerdir."

"İyi şeyler olması için beklemeye devam et. Daha büyük şeyler olması için başkaları bunu gerçekleştirmeye devam ediyor."

"İşe yaramaz tüm nedenleri unutun, olacak inanca sahip tek bir neden bulun."

"Bana kim hayır dediyse onlara bir şeyler yapabildiğimi göstermek için daha fazla çalıştım."

"Harika bir iş yapmanın yolu o işi aramaktan geçer."

"Hayat kısa yaşam, aşk nadir yakalanır. Öfke bizi kötü yapar. Korku yüzümüzün arkasındaki korkunçluktur. O zaman güzel anılar besleyin."

"Bazı insanlar bazı şeyleri kolay olduğu için yapmazlar. Zor olduğunda uğraşırlar. Bazı insanlar da tam tersi..."

"Hayat fotoğrafçılık gibi. Geliştirmek için negatiflere ihtiyacın var."

"Bugün ağlıyorsan yarın daha güçlü olacaksın demektir. Karşılaştığınız her gücün sizi büyütme fırsatı vardır."

"Siz hayallerinizi yapın. Başkası onları kiralayacaktır."

"Sizin ile düşünüz arasındaki tek fark yapabileceğine olan inancınızdır."

"Kendine güven bir kişinin sahip olabileceği en çekici kalitedir. Kendinizde göremiyorsanız nasıl müthiş olabilirsiniz."

"Herkes yeni bir başlangıç yapabilecekken şimdiki sonlanmayı düşünmeyi tercih eder."

"İnsanları kararında sevin. Her insan gelir ve gider unutma."

"Kimse bana başarıyı teslim etmeyecek. O yüzden benim dışarı çıkıp kendim almam gerekir. 

Kendime hakim olabilirsem dünyaya hakim olabilirim. Böylece hem kendimi hem dünyayı fethedebilirim."

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar