En İyi Arkadaşım


Hayvanlar İle İlgili Sözler

En iyi arkadaşlarımız hayvanlardır, ne soru sorarlar, ne de kusur, kabahat bulurlar.
Gavin Douglas

Bir milletin büyüklüğü ve ahlaki gelişimi, hayvanlara olan davranış biçimi ile değerlendirilir.
Mahatma Gandhi

İnsan ruhunun bir parçası hayvan sevgisini tadana kadar uyanmaz.
Anatole France

Köpeklerin cennette olmayacağını düşünüyorsunuz! Söylüyorum size hepimizden önce orada olacaklar.
Robert Louis Stevenson

Elimden geldiğince hayvan sevgisini anlatan resimler ve yazılar paylaştım. Bir nebze faydalı olmuşsam ne mutlu bana. Hayvan sevgisi ile ilgili yazıları okuyan herkese teşekkür ediyorum.
Charlie Chaplin



Hayvanlarla yaşayabilirim gibi, öyle sakin, öyle özgürler ki,
Onlara uzun uzun bakıyorum.
Durumları ne dert ediyorlar ne de şikayet,
Karanlık olunca gözü açık günahlarına ağlamıyorlar.
Tanrıya olan inançlarını tartışarak içimi sıkmıyorlar,
Biri tatminsiz değil biri sahip olma hırsıyla aklını yitirmiş değil;
Hiçbiri diz çökmüyor öbürüne ya da daha önce yaşamış olan kendi türüne;
Hiçbiri dünyaya saygınlık veya çalışkanlık taslamıyor.
Walt Whitman

İstediğiniz kadar yetenekli insanı bir araya getirin, isterseniz bütün bilim adamlarını yine de bu insanların zekası birleşse, istakoz gibi tuhaf, farklı, komik bir canlı icat edilemezdi.
Charles Kingsley



Eğer cennette köpekler yoksa, ben de onların gittiği yere gitmek istiyorum.
Will Rogers

Köpek, dünya üzerinde seni kendinden fazla seven tek şeydir.
Josh Billings

Aç bir köpeği ayağa kaldırıp rahata kavuşturursan seni ısırmaz.Bir köpekle insan arasındaki temel fark budur.
Mark Twain

Hayvanların duyguları ve başka bazı bilinç düzeyleri olduğuna inanıyorum ama bunu ne ben kanıtlayabildim, ne de başka biri. Değil hayvanlar, insanların bile bilinçli olduğunu kanıtlayamıyoruz.
Prof. Joseph Ledoux






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar