Söylenmesi Zor 4 Kelime



motivasyon arayanlara

Hatalıydım = İnsanlar hata yapmaktan ve bunların açığa vurulmasından hiç haz etmezler. Gerekirse kıvırırlar ve farklı yalanlar atma peşine girerler. Hatasını kabul edebilen insan sayısı çok azdır ve bu insanların bir çoğu erdemli insanlardır.



motivasyon arayanlara




Özür Dilerim = Yapılan hata veya yanlış davranış karşısında özür dilemek de insanların en zor yaptığı davranışlardan biridir.

motivasyon arayanlara





Yardım Eder Misin? = Bazen insanlar yardım istemek yeterli olmadığını veya beceriksiz olduğunu gösterir gibi düşünceye sahiptirler. Aslında bunun başka bir nedeni de yardım istemek borçlu olmak olacağından insanlar yardım istemezler. Rica etmek yanlış bir davranış değildir ve bu ricayı çevirmek dar insanların yapağı davranışlardandır.


motivasyon arayanlara


Bilmiyorum = Diğer bir yetersizlik sendromu yaşatacağını düşündürten kelimedir. Aslında bu da insanların her şeyi bilemeyeceği aşikar olmasına rağmen söylenemeyen kelimelerdendir. Bilmemek ayıp değildir, öğrenmemek ayıptır.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar