60 SANİYEDE KARAR VERME: BU GERÇEKTEN BEN Mİ?


60 SANİYEDE KARAR VERME: BU GERÇEKTEN BEN Mİ?


Her alternatif için kendinize şu soruyu sorun “Bu gerçekten ben mi?” Hangi karar gerçekten beni yansıtıyor, gerçek benliğime uygun olur mu.


Kararlar kendilerini ifade ederler!

Bazen şunu söylersiniz kendinize veya bir başkasına; “Bu yol kolay değil, ama benim için doğru olanın bu olduğunu biliyorum.”

Bu metodu nas
ıl uygulayacaksınız, buyrun bir kaç örnek:
Bu iş gerçekten ben mi?
Bu
şirket gerçekten ben mi?
Bir eleman olmak gerçekten ben mi?
Bu ili
şki gerçekten ben mi?
Bu
şehir gerçekten ben mi?
Bu ev gerçekten ben mi?
Okudu
ğum şu kitap gerçekten ben mi?
Giydi
ğim gömlek gerçekten ben mi?
Bu araba gerçekten ben mi?
İnandığım şeyler gerçekten ben mi?
Vücudumdaki ya
ğlar gerçekten ben mi?
Dikkat ettiyseniz bu “Bu gerçekten ben mi?” sorusunu hem küçük, hemde büyük kararlarda kullanabilirsiniz. Bunu günlük ya
şamda bir sebzeyi seçerken bile kullanabilirsiniz.

% 1000 kazanç elde edilebilir, ama % 100'den daha çok kaybedilemez.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar