Futbol Dünyasının En İyi Sözler ve Geyikleri

“Milli takımın başına illa yabancı hoca gelecekse benim Alman pasaportum da var.” Yılmaz Vural

“Eğer biraz çirkin olsaydım, ne Pele ne de Maradona’nın adı hatırlanmazdı.” George Best

“Benim için iyi insan olmak, iyi futbolcu olmaktan daha önemlidir” Lionel Messi

“Barcelona’yla aynı mantaliteye sahibiz, aynı oyunu oynuyoruz. Tek farkımız; onlar şampiyonluğa oynuyor, biz küme düşmemeye.” Yılmaz Vural

 “Geçen Batuhan’ı gördüm ‘Oğlum benim kadar göbeğin var’ dedim” Sergen Yalçın

 “Galatasaray’da kaptanlık yaptığım zamanlarda yazı-tura yapılacağı vakit hep tura derdim. Varsın Atam’ın silüeti yere değmesin” Metin Oktay

 “Falcao, ceza sahasında uçan sinek görse, onu bile yakalayıp kaleye atıyor” Arda Turan

 “Ronaldo’nun golünde Evra’ya neden zıplayıp müdahale etmediğini sordum. Daha sonra videoyu izleyip ‘ne diyorum ben’ dedim” Alex Ferguson

 “Kaybederseniz hata benim, kazanırsanız başarı sizindir.” Fatih Terim (İlk yarı 0-2 mağlup olan takıma devre arası yaptığı konuşma)

“Soyadımı doğru yazabilmek için yıllarca uğraştım. Ne anlama geldiğini de hâlâ bilmiyorum.” Aatıf Chahechouhe

“Ronaldo şanslı adam. Her seferinde en önden bilet bularak, Messi’nin ödülü alışını izliyor” Zlatan Ibrahimovic.

”Messi’yi ya da Ronaldo’yu tutacağınıza ikisini de tutun, futbolun zevkini yaşayın” Maradona

 “En iyi futbolcu benim. Messi, Milan maçında topu bile göremedi. Pele’yse yanlış hapları aldığı için her zaman aptalca konuşuyor” Maradona

 “Düşünün şampiyonluk maçı ve Dia kırmızı kart yiyor. Onu öyle bir döverim ki… Futbolcu akıllı olacak” Yılmaz Vural

 “Ronaldo’nun Messi’den üstün olabileceği tek yer bilgisayar oyunlarıdır; o da taraflı mühendisler sayesinde…” Joan Laporta

 “Olcay’ı Messi’ye neden tercih ederim? Çünkü her şeyden önce Kayserili. Messi’nin nereli olduğunu bilmiyoruz” Samet Aybaba

"Dünya'nın en iyi teknik direktörü ben değilim ama benden de iyisi yok." Jose Mourinho

“Futbol tanrıları Messi'yi yaratırken diğer futbolculara adaletsiz davranmış” Phil Minshull

Muhabir: "Bir maça en yakın ne zaman seks yaptın?" George Best: "Devre arası sayılıyor mu?"

"Bizim zamanımızda galibiyet primi yoktu, o zamanlar namus meselesiydi" İlhan Mansız

"Yedek beklemeyi bilmeyen futbolcu, büyük futbolcu olamaz" Zinedine Zidane

"Corinthians'ın şampiyon olduğu bir pazar günü ölmek istiyorum" Socrates (Corinthians'ın şampiyonluğunu ilan ettiği bir pazar günü öldü)

"Oğlumla evimin bahçesinde futbol oynarken ikimiz de en sevdiğimiz futbolcular olurduk. Oğlum ben olurdu, ben ise Ronaldo" Zinedine Zidane

"Yaptığım hiçbir hareketten pişman değilim. Dünün hataları bugünün deneyimleridir" Roberto Baggio

Muhabir: "En beğendiğin gollerin hangisi?" Şota: "Oğlum ve kızım”

“Beni anlamanızı isteseydim, daha açık anlatırdım” Johan Cruyff

"Maçın kırılma anı 45'inci dakikada ofsayttan yediğimiz 5'inci gol oldu." Hollanda'ya 11-0 yenilen San Marino teknik direktörü Mazza.

"Manchester United'ın 10 kişiyle defans yaptığını hayatımda hiç görmemiştim. Hem de Old Trafford'da görmek tam bir kabustu." (Gary Neville. Galatasaray maçı sonrası)

"Bensiz Roma, hayat kadını olmayan genel eve benzer" Francesco Totti

"O maçta top ayağıma 9 kere değmişti, zaten 9 kere santra yapmıştık" Rıdvan Dilmen meşhur 8-0'lık İngiltere maçını anlatıyor

"Yediğimiz golü önceden çalışmıştık" Erdoğan Arıca

Muhabir: "Sergen, Uruguay'la hazırlık maçımız hakkında ne düşünüyorsun ?" Sergen: "Uruguay kim ya Avrupa'da ne başarısı var?"

"Hakem formamı çıkarttığım için değil, vücudumu kıskandığı için bana sarı kart gösterdi" Mario Balotelli

Muhabir: "Atatürk ben sporcunun zeki, çevik ve ahlaklı olanını severim" demiş ne diyorsun? Sergen: "Valla güzel demiş de ben çevik değilim ki"

"Ben onun attığı golü antrenmanda canım sıkıldıkça atıyorum" Mario Balotelli (Ibrahimovic'in rövaşata golü üzerine)

"Futbol sadece basit bir oyun degildir, futbol devrimin silahıdır" Che Guevara

"Işığı gözümüze değil, önümüze tutun" Şenol Güneş

"İstersen pozisyonun benzerini sana yapabilirim, sonra kırmızı olup olmadığına karar verirsin" Cesc Fabregas

"Tribünler bana küfür ettiğinde içimden 'Ben de seni' diyordum" Cem Papila

"Inter'de en iyi arkadaşım Nagatomo. Çünkü birbirimizi anlamıyoruz. Anlatıyor, ben gülüyorum. Ben anlatınca da o gülmeye başlıyor" Cassano

"Tip olarak bir beklentim olmadığı için sürekli saçımı değiştirip duruyorum" Arda Turan

"Ben Brezilya Milli Takımı'nda oynuyor muyum?" Ali Tandoğan. (Mehmet Aurelio'nun Milli Takım'a çağırılmasının ardından yaptığı açıklama)

Spiker: "Neden Türkçe konuşmuyorsun?" Alex De Souza: "Türkçe konuşsam Samet işsiz kalır"

"Tanrı bile herkes tarafından sevilmezken, benim şansım ne ki ?" Cristiano Ronaldo

"Biz,sürekli üzerimizde çok baskı olduğundan yakınırız. Baskı, evine beş kuruş getirip çocuklarını geçindiremeyen insanlarda olur" Maradona

"Ben de 90 dakika yedek kulübesindeyim." Jose Mourinho. (Benzema'nın yedek oturması nedeniyle sorulan soruya verdiği cevap)


"Rica ediyorum, yalvarıyorum. Artık solunum cihazına bağlandık, fişimiz çekilmek üzere. İmdat diyorum" Ankaragücü Kulübü Başkanı Atilla Süslü

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar