Kafanı Kullan Bahçeyi KAZ! (Yok Artık Dedirten Hikaye)

Nebraska ABD eyaletlerinden biridir ve sürekli kuraklık olmaktadır. Bu yüzden
orasının toprakları devamlı bakımlı olmak zorundadır. Yaşlı adam da burada 
yaşamaktaydı. Patates ekmek için bahçenin toprağını işlemek gerekiyordu. Tek oğlu da yardım edebilirdi ancak hapishaneye girmişti. Oğlunun da hasretine dayanamayan baba bir mektup yazar;

-Oğlum patates topraklarını işlemek için oldukça yaşlandım. Burada olsan ne güzel olacaktı hem hasret giderecek hem de benim işlerimi halledecektin. Biliyorum ki sen bu işi çarçabuk hallederdin.

Oğlundan cevap gelir;
-Baba sakın oraları kazma, ben oralara ceset gömdüm.

 
Bu mektubu okuyan yetkililerde alarma geçer.

Babası tekrar mektup gönderir;
-Oğlum FBI geldi ve sabahın 6’sına kadar saha araması yaptılar. Ancak hiçbir ceset bulamadılar. Sonra özür dileyerek gittiler.

Oğlu da tekrar cevaplar;
-Babacığım şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu şartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar