Motivasyon Arayanlar Buraya… Arnold Schwarzenegger!

İnsanlar her zaman bana sorar. “Başarının sırrı nedir?” diye…
Bir Numaralı Kural: Kendine Güven
Bunun için önce en derine inip, “kim olmak istediğinizi” sormalısınız.
“Ne olmak” istediğiniz değil, “kim olmak” istediğinizi…
Ailenizin ya da öğretmenlerinizin ne olmanızı istediği değil, “sizin” ne olmak istediğiniz.
Sizi neyin mutlu ettiğini anlamanız.
Diğer insanlara ne kadar saçma ya da çılgınca gelirse gelsin.
Öyleyse birinci kural, başkaları ne düşünürse düşünsün, kendinize inanmaktır.
İki Numaralı Kural: Kuralları Yıkın.
Hayatta herşey için kurallar var. Ben derim ki, kuralları yıkın.
Kanunları çiğneyin demiyorum. Ama klişeleri kırın.
Her zaman kurallara ve kalıplara uyarak, orijinal olmak mümkün değildir.
Kalıpların dışında düşünmeniz lazım, ben buna inanırım.
Bu dünyada bulunma nedenimiz, sadece herkes tarafından sevilmek ve sorunlardan kaçmak mı?
Eğer ben bugün bir yerlere geldim diyebiliyorsam bu, bazı kuralları yıkmış olmamdandır.
Üç Numaralı Kural: Başarısız Olmaktan Korkmayın.
Denediğim her şeyde, başarısız olabileceğimi de kabul etmişimdir.
Her zaman kazanan olamayabilirsiniz, ama sırf bu yüzden, kararlar almaktan korkmayın.
Başarısızlığın korkusu ile hareketsiz kalamazsınız, yoksa asla kendinizi daha iyisi için zorlayamazsınız.
Kendinize ve geleceğinize inanıyorsanız, kendinizi daha iyisi için zorlayabilirsiniz.
Doğru olan da budur ve sonunda başarı da gelecektir.
Dört Numaralı Kural: “Yapamazsın”cılara Kulak Asmayın.
Onları her zaman duyarsınız: “Onu yapamazsın, bunu yapamazsın, daha önce hiç yapılmadı…”
Biri bana “daha önce hiç yapılamadı, sen de yapamazsın” dediğinde özellikle mutlu olurum,
ki başardığımda, bunu yapabilmiş ilk kişi ben olayım.
Siz de çevrenizdeki “yapamazsın” diyenlere asla kulak asmayın.
Her zaman kendi kendime dediğim gibi… “Evet, yapabilirsin!”
Beş Numaralı ve En Önemli Kural: Delicesine Çalışın.
Her zaman elimi taşın altına koymaya inanırım.
En büyük kahramanlarımdan Muhammed Ali’ye kaç adet mekik yaptığı sorulduğunda;
“Ben mekiklerimi saymam. Sadece artık acımaya başladığında saymaya başlarım.”
“Çünkü gerçekten sayılması gerekenler onlardır!”
İşte bu düşünce sizi zirveye taşıyacaktır, bu hayatın her alanında böyledir.
Acı yoksa kazanç da yok!
Tabii ki hayatta keyif almak da önemlidir.
Ama şunu bilin ki, siz ortalıkta partiler verip takılırken, aynı anda birileri sıkı çalışıyor.
Birileri daha zekice davranıyor ve kazanıyor. Bunu hatırlayın.
Eğer siz de kazanan olmak istiyorsanız, sıkı çalışmaktan başka bir yol yok!
Her zaman derim ki, bir gün 24 saatten oluşur ve bunun 6 saati de uyursam, geriye 18 saat kalır.
“Ama ben 8-9 saat uyurum” dediğinizi duyar gibiyim. O zaman daha hızlı uyuyun, tavsiye ederim.
Her zaman hatırlayın ki, başarı basamaklarını elleriniz cebinizde çıkamazsınız.
Ve Altı Numaralı Kural: Yardım Edin.
Hayatta nerede olursanız olun, her zaman başkalarına yardım edebilmelisiniz.
Çevreniz, şehriniz ya da ülkeniz için yardımda bulunabilirsiniz.
Çevrenizde sizden daha kötü durumdakilere yardım eli uzatabilmek,
size hayatta başka herhangi bir şeyin verebileceği tatminden çok daha fazlasını verecektir.
İşte bu 6 kuralı hatırlayın…


http://www.p90xtr.com/ sitesinden alıntıdır.




Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Sayfalar

Popüler Yayınlar